Гарантія на товар

Гарантія на товар

При виникненні гарантійних випадків, пропонуємо Вам звертатися до менеджера інтернет-магазину Holi.

Разом з товаром, що надаються для гарантійного обслуговування необхідно надати гарантійний талон і касовий чек.

Якщо товар вийшов з ладу до закінчення гарантійного терміну і не підлягає ремонту в СЦ, ми повернемо Вам гроші.

Зверніть увагу, повернення такого товару можливо тільки при наявності:

1) укладення СЦ, в якому зазначено, що правила використання були дотримані, Товар має дефекти, які не підлягають ремонту;

2) повної комплектації Товару;

3) гарантійного талона;

4) бланка замовлення покупця (податкової накладної).

Випадки, коли СЦ має право відмовити в гарантійному обслуговуванні:

· Пошкоджені гарантійні пломби;

· Наявність механічних пошкоджень, або пошкоджень, що виникли в результаті нецільового або неакуратне використання товару;

· Якщо порушені правила експлуатації, зазначені в супровідній документації;

· Якщо проводився самостійний ремонт, порушені внутрішні комунікації або інші елементи товару, внесені зміни в конструкцію, або схеми товару.

Також гарантійні зобов'язання не поширюються на товар в разі:

· Природного зносу елементів Товару або остаточного використання ресурсу;

· Наявності випадкового пошкодження, або дефектів, що виникли в результаті недбалого використання (запиленість, сліди рідини, попадання в середину сторонніх предметів);

· Пошкодження, що виникли в результаті стихійних лих (природних явищ);

· Пошкодження, що виникли в результаті аварійних стрибків напруги електромережі, або неправильного підключення;

· Пошкодження, створені дефектами, недоліками системи, в якій використовувався Товар, в слідстві підключення Товару до інших приладів;

· Пошкодження через нецільове використання, або порушень правил експлуатації;

· Непрацююче програмне забезпечення, яке не входить в комплект.

Будь ласка, зверніть увагу: присланий товар, який не підлягає поверненню (не відповідає необхідним умовам), ми відправляємо назад за рахунок покупця.

Варіанти повернення товару:

Варіант 1:

Надіслати товар через відділення "Нової пошти".

Умови прийому повернутого товару:

наявність заповненої заяви на повернення (відправляється разом з товаром), відповідний товарний вигляд, цілісність товару і упаковки.

Важливо! Якщо вказана оплата післяплатою, ми не отримуємо посилку, товар повертається відправнику.

Варіант 2:

Відправити мені товар разом з заповненою заявою на повернення товару будь-якою кур'єрською службою.

Важливо! Якщо вказана оплата післяплатою, ми не отримуємо посилку, товар повертається відправнику.

Термін повернення грошей:

Грошові кошти ми повертаємо протягом 15 днів з моменту реєстрації заповненої заяви на повернення товару.

Способи повернення грошей:

1. На банківську карту.

Якщо замовлення оплачувався банківською картою, ми автоматично повертаємо Вам на неї гроші. Якщо Ви оплатили покупку готівкою, то потрібно вказати в особистому кабінеті дані банківської картки, на яку Ви бажаєте отримати гроші за повернений товар.

2. Поштовим переказом.

Якщо Ви оплатили покупку кур'єру в момент отримання або у відділенні "Нової Пошти", ми можемо повернути Вам гроші поштовим переказом. Просимо звернути увагу на те, що гроші зберігаються на пошті 1 місяць (відповідно до внутрішніх правил "Нової Пошти").